Szkoły ETE im. Alberta Schweitzera

• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Start Archiwum Aktualności Aktualności G i LO 11-12 Wróciliśmy z Warszawy - byliśmy wszędzie, zobaczyliśmy wszystko!

Wróciliśmy z Warszawy - byliśmy wszędzie, zobaczyliśmy wszystko!

Od 10 do 12 października gimnazjaliści i licealiści bardzo intensywnie zwiedzali Warszawę. Udało się zrealizować cały przygotowany program. Byliśmy na lekcjach w Muzeum Powstania Warszawskiego i na Zamku Królewskim, zwiedzaliśmy z przewodnikami Stare Miasto, Trakt Królewski i Łazienki, eksperymentowaliśmy w Centrum Nauki Kopernik i ze sztuką nowoczesną w Zachęcie, daliśmy się ponieść muzyce i emocjom podczas spektaklu "Metro" w Teatrze Buffo. Byliśmy czasem zmęczeni i zmarznięci, ale każdy w czasie tego wyjazdu mógł znaleźć coś, co naprawdę go urzekło. I każdy miał mnóstwo możliwości, by poszerzyć swoją wiedzę. Nie do przecenienia był także wspólnie spędzony czas w Schronisku na Smolnej i w autokarze. To była dobra wycieczka! Postaramy się, by było ich więcej! Wink