Szkoły ETE im. Alberta Schweitzera

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Start O szkole
Email Drukuj PDF

SCRATCH (czyt. skrecz)- wizualny język programowania

ZADANIE 1

  1. Rozpoczynamy program  „gdy zielona flaga kliknięta  -- kontrola,
  2. postać („duszek, sprite1”) przesuwa się o 15 kroków  -- ruch,
  3. mówi „witaj”  --  wygląd,
  4. dodajemy „zagraj bębenkiem 48 przez 0.2 sekundy --      dźwięk.

 

ZADANIE 2

Zmieniamy instrukcję tak, aby postać mówiła „witaj” przez 1 sekundę -- wygląd.

Dodajemy instrukcję „jeżeli na brzegu odbij się”-- ruch.

ZADANIE 3

Wszystkie te czynności postać wykonuje 10 razy à kontrola.

Dodajemy tło.

ZADANIE 4

Dodatkowo:

  1. kiedy klawisz spacja zostanie naciśniety --      kontrola,
  2. to postać powinna zmienić kolor --     wygląd.

ZADANIE 5

Zapisujemy melodię „Wlazł kotek na płotek”  GEE/FDD/CEG/

GEE/FDD/CEC -- dźwięk.

 

Social media

facebook3

youtube3

instagram3

Licznik odwiedzin

Dzisiaj329
Miesiąc2413
Wszystkie574355

Currently are 13 guests online

Do końca roku szkolnego pozostało
...