Szkoły ETE im. Alberta Schweitzera

• Decrease font size
Start Start Wycieczka integracyjna

Wycieczka integracyjna

W czwartek, 30.09.2018r., tuż przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego, klasa VII szkoły podstawowej i I klasa licealna spotkały się wraz z wychowawcami na dworcu PKP w Gliwicach, żeby wspólnie rozpocząć tradycyjną już w Szkołach ETE wycieczkę integracyjną. Już w pociągu słychać było dźwięki gitary, ukulele oraz rozśpiewane głosy. W tym roku obóz integracyjny odbył się w Wiśle. Uczniowie, jeszcze w wakacyjnych nastrojach, przyjechali do ośrodka Kłos, w którym rozlokowali się w pokojach. Dużym powodzeniem cieszyły się tutaj fotele do masażu i leżaki, na których spędzaliśmy czas nad wodą. Pierwszy dzień wycieczki obfitował w zabawy integracyjne i tańce izraelskie, które przypadły wszystkim do gustu, ale tego dnia również odwiedziliśmy Skocznię Narciarską Adama Małysza i, korzystając między innymi z wyciągów, pokonaliśmy piękną Pętlę Cieńkowską, prowadzącą grzbietem Cieńkowa. Ładna pogoda nie poskąpiła atrakcyjnych widoków i umożliwiła zrobienie udanych zdjęć.

Drugiego dnia przedpołudnie spędziliśmy, spacerując po górach i tak dotarliśmy na Kozińce, a po obiedzie chętni wybrali się na lody do legendarnej cukierni " u Janeczki". Wieczorem natomiast czekało na nas ognisko, kiełbaski oraz długie rozmowy do późna przy śpiewie i grze gitary. W sobotę aż szkoda było odjeżdżać. Dobrze, że słoneczna pogoda pożegnała nas kiedy szliśmy na dworzec kolejowy. Efekty pracy nad programem artystycznym, który przygotowywaliśmy podczas wyjazdu, można było w szkole podziwiać 3.09.2018r. na inauguracji roku szkolnego 2018/2019.

Licznik odwiedzin

Dzisiaj82
Yesterday196
Week895
Miesiąc4726
Wszystkie253202

Currently are 19 guests online

Do końca roku szkolnego pozostało